Reisverslag 3 - Reisverslag uit Playa de las Américas, Spanje van Jasper Ledden - WaarBenJij.nu Reisverslag 3 - Reisverslag uit Playa de las Américas, Spanje van Jasper Ledden - WaarBenJij.nu

Reisverslag 3

Door: Jasper van ledden

Blijf op de hoogte en volg Jasper

21 Juni 2016 | Spanje, Playa de las Américas

Ik zit hier nu alweer 2 maanden in Tenerife. De tijd gaat zo snel. Ondertussen is mijn familie al langs geweest en heb het hier ook heel gezellig mee gehad. Het werk gaat ook nog steeds goed. Ga steeds meer dingen doen. Zoals mee helpen kassa afsluiten en kassabonnen corrigeren. De rest kan ik namelijk allemaal al. Ik kan alle drankjes en cocktails maken en kan deze in de kassa zetten. Ik weet wanneer ik even uit de bar moet om bijvoorbeeld bij de receptie te kijken of er lege glazen zijn of dat ik een rondje moet maken voor legen glazen bij het zwembad. Eerst moesten mijn collega's dat altijd zeggen tegen mij maar nu zeg ik zelf dat ik ergens heen ga voor legen glazen. Komende 2 weken ga ik in de avond werken. Tot nu toe heb ik alleen maar van 10.30 tot 18.45 gewerkt en nu ga ik van 17.00 tot 01.00 werken. Dit is anders want nu moet ik ook gaan serveren aan tafels. Niet dat dit echt een probleem is want mijn was weet dat ik dit kan want anders zou ze me niet in de avond inplannen heeft ze gezegd. Ook ben ik afgelopen week samen met een andere stagiare het eiland gaan verkennen met een auto. We hebben het hele noorden gedaan en we gaan nog een andere keer het westen doen. Ook mijn Spaans is weer veel beter dan een maand geleden. Ik praat voortaan ook gewoon Spaans met m'n vrienden hier(terwijl dit eerst altijd Engels was).

De groeten uit Tenerife

Ciao chicos

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Playa de las Américas

Stage Tenerife

Stage in Playa de las americás, Tenerife

Recente Reisverslagen:

22 Juli 2016

Reisverslag 5

09 Juli 2016

Reisverslag 4

21 Juni 2016

Reisverslag 3

31 Mei 2016

Reisverslag 2

19 Mei 2016

Reisverslag 1
Jasper

Actief sinds 18 April 2016
Verslag gelezen: 57
Totaal aantal bezoekers 1611

Voorgaande reizen:

22 April 2016 - 22 Juli 2016

Stage Tenerife

Landen bezocht: