Reisverslag 4 - Reisverslag uit Playa de las Américas, Spanje van Jasper Ledden - WaarBenJij.nu Reisverslag 4 - Reisverslag uit Playa de las Américas, Spanje van Jasper Ledden - WaarBenJij.nu

Reisverslag 4

Door: Jasper van ledden

Blijf op de hoogte en volg Jasper

09 Juli 2016 | Spanje, Playa de las Américas

Nog 3 weken te gaan hier. Ik werk deze 2 weken nog in de avond en dan de laatste week in de ochtend. Er zijn weer allemaal nieuwe stagiaires gekomen die we allemaal uit moeten leggen wat waar overal is etc. Ook heb ik samen net 2 Portugese het NIE op het politie bureau geregeld (is een Nummer die je nodig hebt om als buitenlander in Spanje te werken). Ik heb door mijn baas de stage formulieren in laten vullen omdat zij namelijk op vakantie gaat en er dus niet is al ik ga. Verder ga ik woensdag nog naar de vulkaan Teide met 3 andere stagiaires en nog een dag naar een zwemparadijs(Siam park). Dat zijn de laatste 2 dingen die ik nog niet bezocht heb op het eiland. Verder vinden mijn collega's het erg jammer dat ik weg ga want ze vinden dat ik een goede hulpkracht ben. Ook heeft mijn baas gezegd dat als ik misschien over een jaar hier wil werken dat dit zeker mogelijk is.

Ik houd het hier wel vol!

Ahora voy a dormir, buenos noches!
Abajo este historia hay un photo cuando yo trabajando con mi compañeros

Hasta luego