Reisverslag 5 - Reisverslag uit Playa de las Américas, Spanje van Jasper Ledden - WaarBenJij.nu Reisverslag 5 - Reisverslag uit Playa de las Américas, Spanje van Jasper Ledden - WaarBenJij.nu

Reisverslag 5

Door: Jasper van Ledden

Blijf op de hoogte en volg Jasper

22 Juli 2016 | Spanje, Playa de las Américas

Alweer mijn laatste reisverslag! M’n stage zit er alweer op! Ik zit hier nu op het vliegveld te wachten tot m’n vliegtuig vertrekt. Ik heb echt een super leuke tijd gehad en ook echt super veel geleerd. Ik ben ook vooral blij dat ik nu een beetje Spaans spreek. Ook heb ik een goede stage beoordeling gekregen en vond iedereen het jammer dat ik weg ging. Over 4 uurtjes ben ik weer in Nederland en hoop ik al mijn vrienden en familie weer te zien. Heb van mijn laatste 2 vrijedagen genoten door lekker op het strand te hebben gelegen. En ga de mensen hier ook echt missen. Ik wens mezelf een fijne vlucht en tot weer opschool!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Playa de las Américas

Stage Tenerife

Stage in Playa de las americás, Tenerife

Recente Reisverslagen:

22 Juli 2016

Reisverslag 5

09 Juli 2016

Reisverslag 4

21 Juni 2016

Reisverslag 3

31 Mei 2016

Reisverslag 2

19 Mei 2016

Reisverslag 1
Jasper

Actief sinds 18 April 2016
Verslag gelezen: 663
Totaal aantal bezoekers 1603

Voorgaande reizen:

22 April 2016 - 22 Juli 2016

Stage Tenerife

Landen bezocht: